Systemy Contact Center

Firma naszajest producentem oprogramowania Contact Center nowoczesnej platformy komunikacyjnej przeznaczonej do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów komunikacji tj.: Telefon, E-mail, Fax, Czat, SMS, Smartfon  itd..

Podstawową funkcją Systemu jest inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami.
Rozwiązanie zapewnia nie tylko pełną integrację kanałów komunikacji, ale też spójne zarządzanie nimi, aby przynosiły oczekiwane efekty firmie i jej klientom.

Nexton, al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, Tel. +48 (32) 788-33-44, Fax: +48 (32) 788-33-45
e-mail: biuro@nexton.pl , http://www.nexton.pl
NIP: 6462381287, REGON 277658207, Konto bankowe: ING Bank Śląski S.A. O/Tychy 52 1050 1399 1000 0092 1598 8354

Copyright (c) 2014 Nexton. Wszelkie prawa zastrzeżone. Realizacja: www.epos.com.pl