Systemy CRM i Obiegu Dokumentów
Firma Nexton Sp. z o.o. jest partnerem techniczno-handlowym firmy BetaSoft Sp. z o.o.producentem najnowocześniejszych webowych systemów do zarządzania firmą.
CRM oferuje w niezwykle wygodnej formie możliwości wspierania procesów sprzedaży w tym m.in: zarządzania bazą klientów i kontaktami biznesowymi, zarządzaniem szansami sprzedaży, prognozowaniem sprzedaży oraz samą jej realizacją. System obejmuje wszystkie niezbędne elementy procesu sprzedaży: od zapytania ofertowego, przez ofertę, wysyłkę emailem, zamówienie, aż po dostawę i obsługę posprzedażową.
Elektroniczny Obieg Dokumentów umożliwia w sposób usystematyzowany zarządzać informacją w firmie lub instytucji. System w sposób dogodny dla użytkownika zapisuje dokumenty niezależnie od ich typu i formy. Mogą to być zeskanowane pisma: faktury, umowy, korespondencja, e-maile, pliki z dysku. Dzięki automatyzacji procesów zachodzących w każdej firmie zyskujemy Cenny Czas, Papier
i Pieniądze.